Reparatieverzoek

Reparatieverzoek indienen

Hieronder vind je een overzicht van welke reparaties er door Gapph worden uitgevoerd en die je zelf moet verhelpen.

Je kunt een reparatieverzoek indienen via jouw Mijn Villex account. Ben je een bewoner van de Kanaalweg? Dan kun je een reparatie indienen door op deze link te klikken.

Zodra wij jouw reparatieverzoek hebben ontvangen, zetten wij deze door naar het reparatiebedrijf waar wij mee samen werken. Je ontvangt van ons een mail met instructies.

Studenten nemen zelf contact op met het reparatiebedrijf (mits anders aangegeven), voor het maken van een afspraak. Vergeet niet om Gapph hierover te informeren. We zijn graag op de hoogte van de voortgang van jouw reparatieverzoek.

Onderstaand schema is voor alle locaties, uitgezonderd de Bachtensteene Campus.

Bekijk het schema hier

Hoe werkt een reparatieverzoek voor Bachtensteene?

Bij de campus Bachtensteene is een servicepakket niet inbegrepen. Dit betekent dat klein onderhoud door de student zelf wordt uitgevoerd.
Zie hieronder een paar voorbeelden;

  • Het vervangen van een lamp
  • Deurklink vastzetten
  • Frontje stopcontact vastzetten
  • Wc-bril die los zit vastzetten
  • Loszittende plankjes vastzetten

Voor groot onderhoud kun je wel aan Gapph doorgeven. Zie hieronder een paar voorbeelden;

  • Verwarming doet het niet
  • Lekkage in de douche
  • Geen warm water

Voor reparatieverzoeken vanuit de Bachtensteene campus, neemt de eigenaar van de campus direct contact op met jou voor het maken van een afspraak. Belangrijk is dat het juiste mobiele telefoonnummer bij ons bekend is.

Belangrijk

Reparaties die worden gedekt door de huurprijs zijn alleen zonder extra kosten voor de huurder(s) als het niet te wijten is aan nalatigheid of schuld van de huurder(s). Als er iets moet worden gerepareerd of vervangen als gevolg van nalatig onderhoud, worden de kosten in rekening gebracht bij de huurder(s).

Deze lijst is niet 100% volledig. Dat betekent dat in alle andere gevallen waarin
er onzekerheid is, het verstandig is om jouw huurovereenkomst en de algemene voorwaarden te raadplegen voordat je Gapph vraagt om het te repareren. Op deze manier voorkom je onverwachte kosten. Indien die kosten voor jezelf zijn, dan zal Gapph dat vooraf laten weten. Heb jij je bijvoorbeeld buitengesloten? Dan is Gapph genoodzaakt om een bedrijf in te schaken op jouw kosten.

“Gapph is graag op de hoogte van de voortgang van jouw reparatieverzoek”

Start met typen
Deze website gebruikt functionele en geanonimiseerde analytische cookies om de werking en de service te optimaliseren.